SP Rijswijk haalt handtekeningen binnen voor Don Bosco

20 augustus 2005

SP Rijswijk haalt handtekeningen binnen voor Don Bosco

Zoals u wellicht in Groot Rijswijk of de Haagse krant heeft gelezen is Jeugd- en jongerencentum Don Bosco een handtekeningenactie gestart om weer subsidie van de gemeente Rijswijk te krijgen. De gemeente is jaren geleden met de subsidie gestopt omdat Don Bosco met een Haagse welzijnsorganisatie ging samenwerken. Nu deze samenwerking een tijdje geleden gestopt is, is de subsidie van onze gemeente weer keihard nodig.

Erica haalt handtekeningen op

Rijswijkers maken in groten getale gebruik van de activiteiten van het centrum. Om deze redenen verwachten ook wij, de SP in Rijswijk, van de gemeente dat ze deze goedlopende en enthousiaste stichting financieel ondersteunen.

Teken voor Don BoscoDe werkgroep ondersteunt daarom de actie die door de vrijwilligers en beroepskrachten van Don Bosco zelf gestart is. Zaterdag 13 augustus stonden wij daarom in de Herenstraat in het oude centrum van Rijswijk om mee te helpen de handtekeningen op te halen. Dit was een groot succes.

Deze week bezoeken we onze leden in Rijswijk met de vraag ons te helpen een record aantal handtekeningen binnen te halen. Tot noch toe zijn de leden die wij bezochten meer dan bereid hieraan een steentje bij te dragen.
Naomi in gesprek met passantU en uw gezin zouden bijvoorbeeld zelf het formulier kunnen ondertekenen, maar u kunt daarnaast misschien zelfs vragen aan familie, vrienden, kennissen en/ of buren om hetzelfde te doen.
Hebt u als niet-lid interesse in de actie dan kunt u ook altijd contact met ons opnemen.

De uitslag van het aantal opgehaalde handtekeningen verwachten wij in elk geval binnen een week of drie bekent te kunnen maken.

Mocht u als lid belangstelling hebben vaker of op een andere manier iets te betekenen voor de SP in Rijswijk, op wat voor manier dan ook, laat het ons even weten.
Hebt u nog geen idee op wat voor manier? We kunnen samen vast iets bedenken waar u goed in bent of wat u leuk vindt om te doen!