Bestuur afdeling SP Rijswijk herkozen tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst

17 januari 2011

Bestuur afdeling SP Rijswijk herkozen tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst

Zaterdag 15 januari was er voor alle Rijswijkse SP leden de jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst. Onder het genot van een hapje en een drankje werd door de leden bijgepraat. Als formeel agendapunt stond ook de benoeming van het bestuur op de agenda en werden de aankomende Provinciale Statenverkiezingen besproken.

René Allart (voorzitter), Jolanda Snijders (organisatiesecretaris), Sara Riezebos en Hans van Pelt hebben allen aangegeven opnieuw verkiesbaar te zijn voor een bestuursfunctie. Björn Lugthart (penningmeester), tevens raadslid voor de SP, hoefde niet gekozen te worden omdat de fractievoorzitter van de gemeenteraad altijd deel uitmaakt van het afdelingsbestuur.

De stemming was unaniem, alle bestuursleden zijn herbenoemd en zullen tot 1 januari 2013 deel uitmaken van het bestuur.

Omdat de Provinciale Statenverkiezingen voor de deur staan had het bestuur statenlid Frank Johan Hoogendam uitgenodigd om te vertellen waar de Provinciale Statenverkiezingen om gaan. Frank Johan hield een mooi verhaal waarin de lastige positie van de Provinciale Staten werd besproken. Veel leden gebruikten de aanwezigheid van Frank Johan om hem vragen te stellen.