SP kandidaat Jerry Snellink gaat in gesprek met inwoners Rijswijk

9 februari 2011

SP kandidaat Jerry Snellink gaat in gesprek met inwoners Rijswijk

Zaterdag 19 februari is SP kandidaat Jerry Snellink, 4e op de SP kandidatenlijst voor de aankomende Provinciale Statenverkiezingen, te vinden in het Rembrandtkwartier in Rijswijk. Daar bezorgt hij samen met Naomi Smulders uit Rijswijk, 12e op de kandidatenlijst, en andere actieve leden van de lokale afdeling de zo-krant huis aan huis. Ook gaat hij in gesprek met diverse bewoners, om van hen te horen wat zij van het provinciebeleid en het nieuwe kabinet vinden en wat zij daar graag in veranderd zouden willen zien.

De SP heeft veel ervaring met buurten in de buurt. Door te praten met de inwoners komt de partij te weten wat er bij de mensen leeft en komt zij in actie als dat nodig is. Zo zijn, met name buiten verkiezingstijd, onder andere de wijken Cromvliet, Ter Werve, Oud Rijswijk, Muziekbuurt, Ministerbuurt en Bomenbuurt bezocht.

Op 2 maart zijn de Provinciale Statenverkiezingen. De nieuwe Statenleden kiezen de leden van de Eerste Kamer.