Ledenavond 27 juni

27 juni 2012

Ledenavond 27 juni

Een gevarieerde en goed bezochte ledenavond luidde het begin in van de campagneperiode voor de SP Rijswijk. Op 12 juli is de eerste echte campagnedag voor de Tweede Kamerverkiezingen in Rijswijk.

Op 27 juni was er een ledenavond van de SP Rijswijk, waarbij het ging om interactie. Na een korte introductie van de afdeling door voorzitter Rene Allart, vertelde fractievoorzitter Björn Lugthart over zijn werk in de gemeenteraad van Rijswijk. Aansluitend lichtte campagneleider Jolanda Snijders de planning van de campagne toe.

Fractievoorzitter Björn Lugthart vertelt over de raad

Er was speciaal aandacht voor de Tribunebezorgers. Ons maandblad wordt trouw door een aantal leden bezorgd in de wijken en het bestuur is ze daar erg dankbaar voor.

Bedankt Tribunebezorgers!

De avond werd afgesloten met een gezellige borrel waarbij de leden van de SP Rijswijk en het bestuur met elkaar konden praten over de afdeling, de campagne, de SP en de situatie in Nederland en Europa. Ook werd het eerste campagnemateriaal getoond.

Leden bekijken de nieuwe ZO-krant