Filmavond 1 Juni

11 mei 2018

Filmavond 1 Juni

Foto: BNN Vara / Leon Verdonschot

Op vrijdag 1 juni organiseren wij een gezellige en leerzame filmavond en waarbij Tweede Kamerlid Cem Lacin als spreker aanwezig zal zijn. We gaan kijken naar de nieuwe documentaire ‘Het Schoonmakersparlement’. Hierin worden drie schoonmakers een jaar lang gevolgd tijdens hun werk, thuis, tijdens acties en parlementszittingen van Het Schoonmakersparlement. We gaan kijken naar en meeleven met hun strijd voor erkenning en eerlijk loon. De schoonmakers zijn het namelijk zat slecht betaald en niet gerespecteerd te worden!

Na de documentaire zal Cem Lacin, zelf organiser bij de FNV vakbond geweest en nu Tweede Kamerlid voor de SP, ons meenemen in een verhaal dat het belang van actie duidelijk maakt. Bovendien zal ingegaan worden op hoe politiek ons allemaal raakt en wij zelf het heft in eigen handen kunnen nemen voor een betere buurt, stad en wereld om in te leven! Hierna is het mogelijk om onder het genot van een drankje gezellig na te praten met andere SP'ers en (nog) niet SP'ers van over de hele regio.

Wij nodigen u hierbij dan ook van harte uit voor deze avond op vrijdag 1 Juni a.s. om 19:30 (inloop 19:00) op het partijpand aan de Allard Piersonlaan 48, Den Haag. (Te bereiken met tram 1, 16 en 17: tramhalte Oudemansstraat).

Voor koffie, thee en iets lekkers wordt gezorgd. Wij kijken uit naar jullie komst, introducees en geïnteresseerden zijn ook meer dan welkom!